Tutorials

fredag den 31. januar 2014

Så går det snart løs med ego-måned



I morgen er det d. 1 feb, og jeg har taget en udfordring på mig. Julie som har krea krumspring har opfordret til at man i den kommende måned kreere ting til sig selv. Link her til en liste over alle de blogs der deltager.

Nok noget af en udfordring for mig når man tænker på at;

1. Jeg har 8 uger til termin og listen over ting der skal laves inden er stor.
2. Har en midlertidig kæmpe mave der kun bliver større.
3. Der lige er kommet katalog fra stof og stil med de sødeste metervarer som egner sig bedst til børnetøj.
4. Det snart er fastelavn og Ella vil være Pinkie Pie.

Men jeg tager udfordringen op, både for at udfordre mig selv, for ikke at mangle projekter under min barsel (as if!!) og for at få lidt mere gang i indlæggene her på bloggen. Jeg har massere af ideer og blandt det jeg håber at få lavet er;

1. Tre kjoler hvoraf den ene skal passe mig både nu og efter graviditeten, samt to sommerkjole. Og her planlægger jeg ganske naivt at jeg til sommer kan være i den størrelse som passede mig inden graviditeten.
2. Hjemmesko til mig selv - stor mangel.
3. Cirkel top
4. Forklæde
5. Tehætte 
6. Nye grydelapper - nok kedeligt men nødvendigt da jeg har brændt de gamle en smule af (ups!)
7. Sengetæppe - har fundet den fedeste tutorial på et som bare må afprøves.

Listen er lang, men vi får se hvad jeg når. Jeg mangler faktisk bare et par mønstre for at kunne lave det hele, så der er ingen vej udenom. Og så kan jeg få tømt lidt ud af den voksende stofstak.


1 kommentar:

  1. Hej ... Så fik du leveret mønster til et af dine projekter, og stof fik vi sørme også lige købt. God fornøjelse og jeg glæder mig som altid til at se, hvad du finder på - modige svigerdatter :-)

    SvarSlet