Tutorials

torsdag den 7. august 2014

Hurtigt kravlegårdstæppe, og udrydning i resterne.

Vores kravlegård trængte til et ordentligt tæppe. Indtil videre har vi haft brugt forskellige tæpper lagt i bunden, men de passede ikke rigtig, og blev flyttet rundt på til andre formål. Så med tid på hånden skulle det være. 
Jeg fandt alle mine rester sammen, og fik samlet fem jeg synes passede godt til hinanden. De er af forskellige kvaliteter, men det synes jeg kun gør det lidt sjovt. Fx er den hvide en glat tyk satin, som jeg brugte til en kjole til Ella. Den lilla og pink er twill fra nederdele, den orange og den med svampe er helt alm bomuld. 
64 firkanter af 12x12 cm syes sammen, så simpelt som det kan være. Derefter har jeg klippet fleecetæpper til så der er 2 lag fleece som bagside. Dejligt blødt. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar