Tutorials

fredag den 1. august 2014

Nem mobile

Så blev det endelig tid til endnu et indslag på bloggen. Det er nu ikke fordi der ikke er fløjet projekter ud herfra, især symaskinen har kørt i højdrift. En dag tager jeg billeder af alle de kjoler det er blevet til på det sidste, både til Ella og jeg, i et slags opsamlingsheat.

Men symaskinen får lidt ro nu, og hæklenålen får lidt arbejde.
Midt i hækleriet kom jeg til at tænke på at vi godt kunne bruge en mobile, el uro, til over puslebordet. Nora er blevet meget opmærksom og interesseret i det omkring hende. Oprindeligt ville jeg så hækle noget, men har nogle store hæklearbejder foran mig, og kunne godt bruge den nu. 
Søgte som altid på pinterest, og fandt mange søde, men det måtte godt være nemt

Gik en tur i Panduro og fik en rundt ring, noget pap, gennemsigtig tråd og en blomsterudstikker. Havde egentligt besluttet mig for at lave den med stjerner, men så var der lige et tilbud, og så blev det blomster.
Det kom der denne mobile ud af.



Bolden der ligger på puslebordet er et af mine hækleprojekter, og er en amish puzzleball. Den består af tre ringe der kan skilles ad, men sat rigtig sammen giver en sød lille bold, så små hænder kan gribe fat i. Opskriften på den findes hos Topping.dk



Ingen kommentarer:

Send en kommentar