Tutorials

torsdag den 21. august 2014

Nyt betræk til slee bee

Så må vi vist indse at sommeren er ved at være ovre. Den har været helt fantastisk, men også lidt drøj for de små. 
Jeg har fundet slee bee'en frem til den koldere årstid. Jeg lånte den da min ældste var lille, og voksede ud af liften. Dengang syede jeg et knaldflot betræk til den. Postkasse rød babyfløjl og regnbue farvet bomuld. Jeg var så stolt, men den led også en hård medfart. Jeg var forholdsvis ny indenfor syningens kunst, men det er et forholdsvis nemt projekt. Jeg havde dog fx ikke overlocker, og var ikke stærkt i knaphuller, så da Ella var færdig med st bruge den var der røget er par sømme og revet noget stof nogle steder. 
Men det betyder jo bare at jeg får lov til at lave et nyt til Nora. Og jeg er ligeså vild med det som det gamle.




Jeg glæder mig rigtig meget til at putte Nora i den, mangler bare lige er par knapper i siden og så er den klar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar