Tutorials

lørdag den 27. september 2014

Betræk til newborn indsats

Jeg er pt igang med et større projekt der kommer til at tage lidt tid, og derfor ikke kommer på bloggen lige med dette samme. Derfor har jeg besluttet mig for at få lagt nogle af de ting ind,som jeg har lavet over sommeren.

Den første af dette, er et betræk til newborn indsatsen som bruges på tripp trapp stolen fra stokke. Det betræk der sidder på sædet er beige, enormt støvtiltrækkende, og ikke nemt at få rent. Man kan købe betræk til at sætte ud over, men med et enormt stoflager liggende måtte det være muligt at lave et selv.

Her ses indsatsen som den ser ud oprindeligt, med baby indhold.


Jeg valgte at lave betrækket ud fra en rest babyfløjl jeg havde fået af min svigermor. Og efter en del målinger og store tanker, fik jeg et resultat jeg er rigtig glad for. Og der går nok ikke en dag, lige for tiden, hvor jeg ikke priser mig lykkelig for det. Det er ikke så lidt grød og mos der kan flyve gennem luften når et par babyhænder kommer på tværs.


Skulle der være nogen derude der gerne selv vil lave et betræk, så sig til så skal jeg nok prøve st lave en DIY og prøve at lave et mønster.


11 kommentarer:

  1. Jeg ville enormt gerne have diy og mønster. :-)

    SvarSlet
  2. Det får jeg da kigget på, på et tidspunkt så. Forhåbentligt inden så længe 😉

    SvarSlet
  3. Jeg har ledt nettet tyndt snart - uden held.. :(

    Jeg ville blive enormt taknemelig hvis du lavede et DIY og mønster.. :D

    SvarSlet
  4. Jeg vil enormt gerne have en diy og et mønster på betrækket 😊

    SvarSlet
  5. Hej..
    Flot arbejde.. ☺️ Jeg vil rigtig gerne bede om en DIY og en opskrift ☺️☺️

    SvarSlet
  6. Jeg ville også meget gerne have et mønster 😍

    SvarSlet
  7. Jeg vil også gerne be om opskrift😁

    SvarSlet
  8. Er der en opskrift på betrækket?

    SvarSlet
  9. Jeg kunne også rigtig gerne tænke mig en opskrift 🤗❤️ Hilsen Sanne

    SvarSlet
  10. Findes der et mønster på betrækket? :)

    SvarSlet
  11. Har du en opskrift ? 😉

    SvarSlet