Tutorials

mandag den 16. december 2013

Ventenederdel af egen opfindelse

Ja, maven bliver større og større, og deler langt fra slut endnu. Og rutinen med at finde tøj om morgenen blev mere og mere deprimerende. Så jeg måtte ud og finde noget nyt. Og det gjorde jeg da også. Dog havde jeg hjemmefra set en nederdel som jeg virkelig gerne ville have, men den var ikke hjemme. Øv bøv.

En del af det jeg fandt, fandt jeg faktisk i hm's almindelig tøjafdeling. Fx t-shirt kjoler der bare i en størrelse større end normalt faktisk var rigtig flatterende for en gravid mave. Det er da nu man kan tillade sig at gå med noget der rigtig viser maven frem. 
Noget jeg også så der var en helt almindelig tubetop. Noget jeg aldrig ville gå med, og aldrig ville kigge 2 gange på. Men jeg snuppede en str S med ind i prøverummet og fandt at den faktisk sad rigtig godt og behageligt rund om maven, og så var ideen til en hjemmekreeret nederdel skabt.

Derhjemme fandt jeg et stykke Jersey frem jeg havde som rest. Det var en halv meter bredt og det var nok. En smule klipperi og 3 syninger senere og jeg havde en super behagelig og pæn nederdel.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar